Meteen naar de content

Betaal veilig met

    FAQ

    Heb je een vraag over je pakket? Lees dan eerst onze FAQ hieronder aangezien deze bestaat uit de meest gestelde vragen. Hoogstwaarschijnlijk vind je hier een antwoord! Is dat niet zo? Dan kun je altijd contact met ons opnemen.

    1) Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?   
    De gemiddelde levertijd bedraagt tussen de 7 tot 21 dagen. Meestal is dit 7 tot 10 dagen, in uitzonderlijke gevallen tot 21 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door deze manier van werken kunnen wij in samenspraak met de leverancier besparen op de opslag- en transportkosten ten opzichte van de concurrentie.   

    2) Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    Je kuntje bestelling volgen met je Track & Trace code die je via de e-mail hebt ontvangen. Vul deze code hier in om de status van je levering te zien.

    3) Waar kan ik mijn Track & Trace code vinden?
    Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je na ca. 2 tot 4 verwerkingsdagen automatisch een Track & Trace code op het e-mailadres wat je bij de bestelling hebt opgegeven. Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar en actief. Dit kan enkele werkdagen duren. Controleer ook je spam. Soms komen onze e-mails daar terecht.
      
    4) Het duurt langer dan ik verwacht, waar blijft mijn bestelling!?
    Het spijt ons dat dit is gebeurd. In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het wel eens voorstellen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oplevert, zo heeft Corona ons geleerd.
     
    Heb je de Track & Trace code al gecontroleerd? Soms komt het voor dat pakketten bij de douane blijven steken. Wacht alsjeblieft nog 7 dagen extra. Het spijt ons voor dit ongemak, maar we zien in 95% van de gevallen dat het pakket alsnog geleverd wordt. Je kunt de status van je bestelling controleren via deze pagina.  
     
    Heb je na deze extra 7 dagen nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op, dan vinden we samen een oplossing.
     
    5) Mijn bestelling wordt incompleet geleverd, hoe kan dat?
    Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items  uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

    6) Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat nu?
    Dat is vervelend. Dat lossen we natuurlijk netjes met je op. We willen je vragen contact met ons op te nemen met uitleg + foto's/video's van het probleem. We helpen je zo snel als mogelijk.
     
    Desgewenst kun je je bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Zie daarvoor deze pagina.
     
    7) Mijn vraag is nog steeds niet beantwoordt, wat nu?
    Kon je het antwoord op jouw vraag toch niet vinden, laat het ons weten!
    Zie hier onze contact mogelijkheden

    Gratis verzending

    Gratis verzending in Nederland & Belgie

    24/7 Klantenservice

    Ja, ook in het weekend!

    De beste kwaliteit

    Altijd en overal

    .rte table {margin: 0px auto;}