Ben je niet tevreden over je bestelling? Dat vinden we heel jammer en wij horen graag wat we kunnen doen om je tevreden te stellen.
Bij SimplySmartGifts streven wij ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij hebben gekocht van onze leveranciers. Ben je ontevreden, neem dan contact met ons op via support@simplysmartgifts.nl en ons team zal je direct helpen.
Goed om te weten
- Ons retouradres bevind zich in Nederland. We hebben daar ons centrale magazijn, waar we alle retouren bundelen en verwerken.
- De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. De kosten voor het retourneren van goederen naar Nederland zijn afhankelijk van de vervoerder die je kiest en de grootte/gewicht van het pakket. In de meeste gevallen liggen de verzendkosten rond de 7 euro.
- Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.Â
Â
Volg onderstaande stappen om je product te retourneren:
Stap 1:Â Laat het ons weten.
Stuur ons een mailtje op support@simplysmartgifts.nl waarin je aangeeft dat je (een deel van) je bestelling wil retourneren. Wacht op een reactie van onze klantenservice waarbij je tevens het retouradres ontvangt (let op: dit is niet het adres op onze website).
Stap 2:Â Download dit retourformulier en vul deze in;
Stap 3:Â Stuur je bestelling retour.
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres wat je ontvangen hebt van onze klantenservice. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track & Trace-code om misverstanden te voorkomen. Geef de Track & Trace-code door aan support@simplysmartgifts.nl.
Stap 4: Ontvang het aankoopbedrag terug op je bankrekening.
Als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op je bankrekening staat.